Tänkte dela med mig av fler fina kommentarer jag fått av mina kära läsare! :D
Så att de är enklare att se :)
 

Trogen läsare

04 Jan 2014 23:59

Hej igen! :D Nu har jag verkligen tappat hakan! Del 3 va helt perfekt! Ska läsa del 4 nu på en gång! :D Så himla kul med en HP blogg som verkligen är fungerande och där det uppdateras ganska ofta! Du är bäst "Penelope"! :D Kommer följa denna bloggen så länge som jag kan! :D Snälla, skriv ännu fler fanfictions, jag älskar dina fanfictions! Ditt språk är så målande och det händer massa spännande saker hela tiden! :D

Svar: Aw! :D Det värmer verkligen när jag får så fina kommentarer! :D Tacks å hemskt mycket för att du följer min blogg ^^ Jag kommer fortsätta skriva så länge som jag kan, älskar att skriva :D Hoppas du gillar det som kommer på bloggen i framtiden lika mycket som du gillar det som är nu! :D Tack Trogen läsare!
Penelope Lovegood
 
 

Du vet vem ;)

05 Jan 2014 14:14

Jag älskar verkligen din blogg! OMFG! Dina fan fictions är helt fantastiska, du lägger verkligen ner arbete, planerar och binder ihop alla delar av berättelserna! ÄLSKAR DETTA! Jag älskar verkligen att du skriver en uppföljare på förbjuden romans för den var helt awesome, sen älskar jag Snape xD Så passar mig väldigt bra hihihi! :D Fortsätt skriva så fortsätter jag att läsa!

Svar: :D :D :D :D Aw, tack så väldigt, väldigt mycket! :D Ja jag planerar en hel del när ajg skriver mina ff´s. Inget slumparbete direkt xD Måste ju hålla ihop berättelsen ordentligt annars blir det rörigt och jobbigt att läsa :P Haha, va bra att jag bestämde mig för att skriva en uppföljare då ^^ Ska börja på del fem idag ;) Tack, älskar när folk kommer tillbaka hela tiden, då känns det som om det jag skriver här är bra och intressant :)
Penelope Lovegood
 
 
 

Trogen läsare

12 Mar 2014 17:53

Hej, jag längtar efter nästa del på din FF. När kommer den?! :D håller på att dö av längtan här borta ^.^ Tack för dina underbara FFs älskar dem, snälla skriv fler!!! Jag älskar ditt språk, ditt ordval är underbart och får verkligen upp en bild i huvudet när du skriver så snälla skriv mer Vill läsa mer! :D Kram på dig "Penelope" :D

Svar: Aw TACK! :D Jag ska börja jobba på nästa del så snart som möjligt, men det händer rätt mycket hos mig just nu och har börjat på en ny bok och allt så lägger mycket fokus på den för tillfället :P Men jag LOVAR att nästa del kommer snart! :D Tack så mycket för att du följer min blogg, ska även uppdatera Penelopes dagbok ;) Kram på dig trogna läsare! :D
Penelope Lovegood
 
 
 

Snily-Lover

13 Mar 2014 12:47

Hej, ny med att följa din blogg! Älskar den! Tycker om att man kan läsa dina Ff´s, Penelopes dagbok och att du har gjort så verklighetstrogna studiepapper! :D Det gör det ännu mer intressant att följa din fina blogg! Har inte hittat någon annan blogg som denna :P Så blev så glad när Luna-Lover tipsade mig :D Hoppas du fortsätter med denna bloggen LÄNGE!!!

Svar: Nej men hej kära nya läsare! Tack för din fina kommentar, det värmer! Och du får tacka Luna-Lover från mig :D Alltid trevligt med lite nya läsare :) Roligare att skriva och hålla igång bloggen om det är flera som läser och kommenterar ^^ Även om det är väldigt få som faktiskt tar sig tiden att kommentera, så uppskattar verkligen din söta kommentar. :)
Penelope Lovegood
 
 
 
Tack för era fina kommentarer! Det värmer verkligen! :D

Kommentera

Publiceras ej