Kära Dagbok!
 
Idag har jag lämnat in min läxa i mugglarstudier. Det känns som att det blev bra, det jag skrev. Men vi får se sen när vi får tillbaka den.
Jag hoppas på att iaf få ett Ö på den, men jag vet som sagt inte. Mugglarstudier är svårt. Mugglare är mer komplicerade än vad man kan tro, men, å andra sidan så är väl alla människor komplicerade, oavsett om man har magi i sig eller inte.
 
Jag pratade med honom idag, jag råkade gå in i honom när jag pratade med Rose påväg från Mugglarstudierna. Han hjälpte mig att plocka upp alla saker jag tappade. Jag såg honom faktiskt inte. Men jag fattar inte vad som hände med mig för det var som om min tunga bara låste sig och mina stämband ville itne fungera. Jag kunde knappt prata normalt med honom. Inte för att vi pratade pratade så att säga...
 
Men jag vet vad han heter nu iaf, Patrick Endolus, sånt fantasitskt gulligt namn! Vi sa inte så mycket mer än att vi presenterade oss och jag bad om ursäkt sådär 50 gånger för att jag gick in i honom men när vi sa hejdå så log han mot mig han såg så dröm-vänlig ut! Hihi.
 
Nu ska jag läsa i Avancerad Trolldrycks Konst för Häxor och Trollkarlar på Expert Nivå. Önska mig lycka till inför provet imorgon!
 
Ses imorgon kära dagbok!
Penelope Lovegood

1 kommentarer

Emilie

26 Aug 2013 17:13

Oh, så spännande, längtar till man får veta vad som händer mellan dig och Patrick! :D Kram Emilie

Svar: Ja, vi får se vad som händer mellan oss men jag gillar honom! :D
Penelope Lovegood

Kommentera

Publiceras ej