Kära Dagbok!
 
Idag har jag inte mått så vidare bra så har spenderat större delen av min dag i sjukhusflygeln. Jag vet inte riktigt vad det är med mig men det är mest huvudvärk och ont i magen. Men jag mår bättre nu som tur är.  Har pluggat inför provet i Trolldomshistoria och sen passade jag på att läsa lite extra i en bok jag ahde med mig hemifrån. Den handlar som sagt om två unga människor som kämpar för sin kärlek. Det är en mugglare som skrivit den men den är faktiskt riktigt bra. Även om de tinte finns så mycket spänning i den.
 
Imorgon har vi bara två lektioner som tur är men jag ska se om ajg kan hitta någon extra kurs att fylla den sista timmen med. Jag gör hellre saker än att bara strosa omkring och ha tråkigt. Även omd e tinnebär mer plugg och mer läxor.
 
Nu ska jag ta och sova, vi ses imorgon kära dagbok!

Penelope Lovegood

Kommentera

Publiceras ej