Valde att dela detta så det syns lite bättre! :D
Vill tacka alla som lämnat en kommentar till mig, varje kommentar är guld värd för mig, mycket roligare att hålla på med bloggen om den uppskattas och man får respons på den :D ^^
 

"Luna-Lover

10 Dec 2013 19:25

Hej, har precis gått igenom HELA din blogg och den är fantastisk! Så himla skoj att kunna läsa en massa olika delar av ett liv hos någon som går på Hogwarts, if you know what I mean ;) Ne, men seriöst, älskar denna bloggen och tycker det är super skoj att du skriver en uppföljare på Förbjuden Romans. Den var verkligen super bra så har verkligen sett fram emot att få läsa en uppföljare. Så tack för att du skapat denna bloggen och för att du håller den aktiv! :D

Svar: Naw, Luna-Lover! Va du är gullig, tack så hemskt mycket för dina fina kommentar! Blir så himla glad när det uppskattas, för lägger en hel del tid på detta, inget jag liksom gör halv-hjärtat :P And yes, I know what you mean ^^ Va glad ajg blir vöer att du ger mig så härlig respons på min FF´s :D Känns mycket roligare att skriva om man vet att det uppskattas av någon :D :D :D Tack för att du läser min blogg och återkommer till den :D
Penelope Lovegood "
 

"Lilly

26 Aug 2013 17:09

Jag ÄLSKAR din blogg! Jag blir jätte inspirerad av den! :D

Älskar att man kan läsa din dagbok och dina fanfictions är helt fantastisk! du skriver med så bra detaljer och berättar väldigt bra!

Kort sagt, älskar denna bloggen!

Svar: Yay! :D Tack så hemskt mycket! :D Det är när jag får sådana här kommentarer som jag verkligen känner att det är värt all den tid som jag lägger varje dag på att uppdatera bloggen och skriva fan-fictions och allt! Tack för att du läser min blogg! :D
Penelope Lovegood"
 

"Trogen läsare

10 Dec 2013 19:32

Hej, jag har varit inne på din blogg så sjukt många gånger nu xD Kände att det va dags att lämna en kommentar, såg att Luna-Lover alldeles nyss lämnat en så tänkte att jag lämnar en jag med så du får lite mer respons på din fina blogg. Vet inte riktigt va ja ska skriva, jag är en trogen läsare som återkommer hela tiden xD Älskar verkligen denna bloggen, finns så mycket kul att läsa ^.^ Så snälla fortsätt vara aktiv på denna bloggen! :D

Svar: Tack snälla! :D Det gör det hela mycket roligare att hålla igång denna bloggen omd en uppskattas av flera personer, bara det att du tog dig tid att lämna en liten kommentar är guld värt för mig! Tack så hemskt mycket för alla dina komplimanger! :D
Penelope Lovegood"

Kommentera

Publiceras ej