Jag tänkte börja med att berätta något jag glömde igår, eftersom att Halloween är på en Torsdag i år så är vi lediga hela fredagen! Glömde berätta det igår! Hihi!

Bästa Halloween någonsin kommer detta bli!

 

Skickade brev till mamma och pappa igår, jag väntar på svar från dem, det kommer nog imorgon på frukosten när all post kommer. Hihi!

 

Idag har jag haft två halvt dryga ämnen, så tänker inte gå in på vad vi gjorde på dem men hade en lektion som jag verkligen gillar, med professor Snape. Men tänkte att jag kan ju säga vad jag hade iaf, om du vill veta? Klart du vill, du är ju min dagbok * höhö *. Jag hade Trolldomshistoria med professor Binns(det var inte så hemskt), sen Trolldryckskonst med professor Snape ❤(!) och sen hade jag Trollformellära med professor Flitwick, det var verkligen drygt! Men jag hade i alla fall gjort läxan vi fick, att lära oss Avis trollformeln ordentligt.

 

Usch, nu orkar jag inte skriva mer, jag är alldeles för trött.

Vi ses imorgon kära dagbok!

Penelope Lovegood

 

Kommentera

Publiceras ej